2011 m. gruodžio 17 d., šeštadienis

Marinuota silkė suomiškai


250 gr. silkės filė (aš naudojau filė aliejuje)
1 nedidelis mėlynasis svogūnas
1 nedidelė morka
1-2 a.š. smulkintų krapų

Marinatui:

50 ml. cukraus
100 ml. vandens
40 ml. acto (6 %)
2 lauro lapeliai
5 žirneliai juodųjų pipirų
1 a.š. tarkuotų krienų (naudojau paprastus, iš stiklainiuko)

Silkę supjaustome gabaliukais, svogūną plonais pusžiedžiais, morkas plonais skridinėliais, užbarstome krapus, ir viską išmaišome. Aš supyliau ir pakelyje su silke buvusį aliejų.

Marinatas. Vandenį, cukrų, lauro lapelius, pipirus beriame į puodą, užviriname. Tuomet sudedame krienus ir supilame actą. Kelias minutes paviriname. Atvėsiname ir užpilame ant silkės. Statome į šaldytuvą marinuotis parai. Skanaus!

Recepto šaltinis say7.info

4 komentarai:

  1. o morku nereiketu pradziau isvirti,ar kazkaip kitaip apdoroti,kad butu minkstesnes?labai skaniai atrodo :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Morkos zalios. Tik reikia labai plonai supjaustyti. Paragavau po 4 val. marinavimosi - morkas galima vienas valgyt, kokios skanios man... :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. isivaizduoju... as dabar kai laukiuosi, labai tiks man tokia silkute :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai skanu. Tik krienų neturėjau, dėjau Dižono garstyčių. Nežinau, ar smarkiai skonį pakeitė, bet man jis labai patiko. Ir morkos puikiai tinka. Tiesa, marinavosi keturias dienas.

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...